maandag 6 november 2023

Toet toet Rijbewijs gehaald πŸš—

Op mijn blog vandaag een kaart voor onze middelste dochter die onlangs haar rijbewijs heeft gehaald


Toen haar examen was ingepland is ze gelijk gaan zoeken naar een autootje, ze had haar zinnen gezet op een zwarte Kia Picanto, maar toen..... had de autogarage een rode Picanto online staan. Gaan kijken en (mijn man) een proefrit gemaakt. De auto werd gekocht, de druk om het rijbewijs te halen daarmee verhoogd πŸ˜…

En ze slaagde in 1 keer voor haar Rijbewijs B, dus kon ze snel op pad met haar auto die ze 'Claire' noemt

Kijk haar eens shinen achter het stuur


De kaart was wel een uitdaging, waar ik al veel eerder mee bezig was.... toen raakte ik een onderdeel van de mal kwijt en ging ik aan de slag met andere kaarten, steeds speurend naar dat ene onderdeel. Vandaag de kaart afgemaakt, maar ook dat bleek een uitdaging, waarbij ik weer een uitgestanst onderdeel kwijt was πŸ˜‚, gelukkig was dat snel verholpen Γ©n zo kon ik de nieuwste stans van het alfabet verwerken voor de B
De gril en de rand van de koplampen heb ik 2x gestanst om zo een beetje diepte te creΓ«ren 


Gebruikte materialen:
CR1623 Slimline Flowers, COL1515 Car by Marleen, LR0474 Kim's Buddies, CR1605 Tekst Labels, CR1641 Alphabet upper case, CS1028 Mini Labels (nl), CS1087 Lieve Teksten,  PK9179 Summer Vibes, CA3143 Soft Glitter 

De Hobbyzolder is ook te volgen via Facebook en Instagram 


1 opmerking:

  1. Een super leuke kaart en de auto past ook mooi op het slimline model.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen