vrijdag 3 november 2023

Een kleinkind geboren 👶

Onlangs zijn mijn zus en zwager voor de eerste keer Opa en Oma geworden van een kleindochter. Voor hun maakte ik deze kaart


Het werd weer een slimline kaart maar nu met het leuke olifantje van Eline. Ik heb weer 2 verschillende slimline mallen gecombineerd om het leuke golf randje te krijgen 


Voor het gras heb ik eerst het groen gestanst uit de slimline mal en daarna pas het gras gestanst, zo heb ik aan de onderkant ook het golf randje 


Een kleinkind geboren gestempeld op de tekst labels en versierd met de zelfde bloem wat bij het olifantje zit


Het olifantje heeft wel een hoog schattigheid gehalte vinden jullie ook niet?


En ook deze keer heb ik zo'n leuke sticker op de envelop geplakt 


Gebruikte materialen:
CR1584 Slimline Circles, CR1538 Slimline Banners, COL1521 Eline’s Baby Elephant, CR1615 Tall Grass, CR1605 Text Labels, CS1051 Handwritten Baby, PB7050 Eline’s babies Pink, PL4517 Enamel Dots two Pink, PL4527 Enamel Dots Duotone yellow, CA3183 Stickers Meisje by Marleen 


De Hobbyzolder is ook te volgen via Facebook en Instagram 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten