donderdag 9 november 2023

Speciaal voor jou 📖

Lezen is dromen met je ogen open

Een tag met boekenlegger vandaag op mijn blog 
Voor mijn zus die binnenkort geopereerd moet worden, daarna zal ze het een tijdje rustig aan moeten doen. Ze is net zo'n leesfanaat als ik, daarom deze boekenlegger met de boeken van Marleen. Ik heb al eerder een boekenlegger gemaakt voor mezelf ÃŠn eentje als bedankje omdat ik de boekenserie van de 7 zussen mocht lenen om te lezen. Deze waren geborduurd, toen al wilde ik ook een boekenlegger voor haar maken maar het kwam er niet van. Nu met de boeken van Marleen toch aan de slag gegaan


De tag heb ik dubbel gebruikt en alleen de randen met dubbelzijdige plakband op elkaar geplakt,  zo blijft er ruimte over om de boekenlegger in te 'verstoppen'. Door aan de 'tassels' te trekken kan hij eruit. Er blijft dan nog steeds een kaart over


De boekenplanken staan vol met boeken, grote, kleine en zelf eentje waar al een begin aan gemaakt is


Voor de boekenlegger heb ik de planken verkleind om ze zo passend te maken. Onderin ligt het boek wat ze aan het lezen is, de leesbril ligt ernaast


En zo zien ze er beide naast elkaar uit


Gebruikte materialen:
CR1576 Slimline Tags, CR1510 Long tags, COL1529 Books by Marleen, LR0391 Tassel Fringe, COL1523 Doctor's set by Marleen (alleen het brilletje) PK9177 Fleurige Groetjes by Marleen 


De Hobbyzolder is ook te volgen via Facebook en Instagram 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten