zondag 12 november 2023

Oud wordt nieuw uitdaging ๐ŸŒ๐ŸŒฒ

Met nog 6 weken te gaan tot kerst mijn eerste kerstkaart van dit jaar, daarbij heb ik ook gebruik gemaakt van de #oudwordtnieuwuitdaging op Instagram. Het gebruikte paperbloc komt als ik het goed heb uit 2016 


Ik heb de slakjes van Eline gebruikt op de Open Star, gecombineerd met een tekst cirkel van Marleen 


De slakjes zijn onderweg met de kerstpost. Ik heb nog wat oudere kerstkaarten liggen, ik ga op zoek naar adressen van mensen die wel een kerstkaart kunnen gebruiken.  Weten jullie iemand, laat het me vooral weten


De open ster heb ik weer met meerdere lagen opgebouwd 


Het idee kwam door deze reel van Marianne Design op Instagram ๐Ÿฅฐ


Vanaf morgen zijn ook weer de December zegels van PostNL te koop, 'รฉchte post is zรณveel leuker' en echte kerstpost nog meer!  Blijf ze sturen de (kerst)kaarten (hoe minder we sturen hoe duurder de postzegels worden 


Gebruikte materialen:
CR1597 Basic Circles by Marleen, CR1595 Merry Christmas Circle by Marleen, CR1630 Open Star, COL1526 Eline’s Snail Family, CR1559 Art Texture Stars (klein sterretje op envelop) COL1517 Eline's Santa & Mrs Claus (hulstblaadjes) PB7048 Eline’s Silver Star, CA3104 Snow Paper (sterretje)

De Hobbyzolder is ook te volgen via Facebook en Instagram 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten