dinsdag 31 oktober 2023

Jij bent jarig 🐴

Vorige week woensdag liet ik jullie al de eerste kaart zien voor de feestjes die onze dochter heeft gehad. Vandaag de tweede op het blog. De trefwoorden waren: paarden, rood en skincare


Voor deze kaart heb ik de 'Jij' stans uit de verpakking gehaald en het rood vervangen door de paperset Fabulous 


De 'jij' heb ik na het stansen met blauwe scotch plakband op een aantal plekken vastgepakt aan de mal, waarna ik er 3D tape op de achterkant heb geplakt, op de kaart geplakt en toen voorzichtig aan de voorkant de plakband weggehaald. Zo bleef mijn 'jij' in verhouding na het plakken op de kaart


Het paard is uit hagelwit en anjerwit gestanst en zo te zien gaat hij er met een tas vandoor


De Beauty products heb ik gebruikt voor het skincare gedeelte waarbij ik het deksel van het potje in parelmoer papier heb gestanst 


Gebruikte materialen:
CR1538 Slimline Banners, CR1537 Slimline Frames, KJ1726 Karin's Jij, COL1408 Eline’s Horse Unicorn, LR0758 Shopping bags, LR0759 Beauty products, PK9178 Fabulous, CA3166 Pearl paper white

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten