zaterdag 28 oktober 2023

Lori geboren ๐Ÿ‘ถ

Vandaag laat ik jullie een geboortekaartje zien die ik mocht maken 


Ik ging aan de slag met de Slimline lay-out mal waar ik de diepte maakte met een aantal frames op elkaar geplakt


Het wekkertje komt uit de bed set van Marleen


De weegschaal is uit de kitchen set. Voor het hoofdje van de baby heb ik het me gemakkelijk gemaakt en eerst in het zwart uit de col1387 gestanst en daarna uit zalm met de col1479 en op elkaar geplakt. Zo krijg je een beetje diepte en de zwarte oogjes


Omdat de kaart met de post verstuurd werd heb ik nog zo'n leuke sticker op de envelop geplakt 


Gebruikte materialen:
LR0798 Slimline Lay-out, CR1581 Geboren cirkel by Marleen, COL1421 Eline’s baby essentials, COL1387 Eline’s Baby, COL1479 Eline’s Babies, CR1597 Basic Circles by Marleen, COL1524 Bed by Marleen, COL1493 Eline’s Kitchen accessories, CR1566 Numbers Journal, CR1502 Clothesline by Marleen, PB7064 Hoera een meisje, CA3183 Stickers meisje by Marleen 


De Hobbyzolder is ook te volgen via Facebook en Instagram 






1 opmerking:

  1. Fantastisch kaartje, doet me denken aan zo'n geboorteborduurtegel (als je begrijpt wat ik bedoel, weer niet hoe het heet๐Ÿ˜„). Echt een lief kaartje is het. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen