zaterdag 23 september 2023

Kaartje voor jou πŸ¦”

Hij is aangekomen,  de kaart voor Laura en dus vandaag te bewonderen op mijn blog 


Ik ging aan de slag met de cirkel 'Kaartje voor jou' van Marleen met daarin de vogelverschrikker ook van Marleen. Onder de cirkel heb ik de grote zonnebloem gebruikt.  Het hart van de zonnebloem uit het nieuwe Pretty papers bloc 'Welcome Fall' van Marleen gestanst waarbij ik de blaadjes iets verdraaid onder het geel geplakt heb

Laura kan wel een dikke knuffel gebruiken en de vogelverschrikker ziet er lachend op toe

De herfst is vandaag Γ©cht begonnen en bij de herfst horen (sier)pompoenen, dus moest er eentje op mijn kaart 

Net als pompoenen hoort de lampionplant (physalis) bij de herfst,  de klokjes zijn te koop maar vaak ook een hele tak om mee te decoreren. Als je hem in de tuin hebt is het wel een woekerplantje. Wat ook een woekerplant is, is de (sier)pompoen. Vorig jaar heb ik na de herfst de sierpompoenen buiten gelegd en ineens was daar in de zomer een aantal pompoenplantjes van zaden die de winter hebben overleefd. Omdat we onze achtertuin wilden (laten) opknappen heb ik ze verplant naar onze ruime voortuin. Dat heb ik geweten πŸ˜‚ onze tuin is nu overgenomen door pompoenplant


Er zitten nog een heleboel bloemen aan, maar of dit nog vruchten worden?


Er zitten in ieder geval een aantal mooie exemplaren tussen 


Gebruikte materialen:
CR1635 Kaartje voor jou cirkel by Marleen, LR0824 Sunflower Doily, COL1533 Scarecrow by Marleen, CR1608 Pumpkins by Marleen, LR0776 Tiny's Lantern Plant,
PK9185 Welcome Fall by Marleen 

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten