zaterdag 30 september 2023

Herfst ATC๐Ÿ‚๐Ÿ„

Ruim een week geleden vroeg ik in de Facebookgroep van Marianne Design of er nog mensen ATC kaarten maken, daar kwamen een aantal reacties op, ook Ja!  De herfst spulletjes lagen nog op het bureau na de kaart van Laura en besloot om gelijk zelf ATC's te maken


Voor de mensen die niet precies weten wat ATC's zijn, op mijn eerste blog van mijn eerste ATC's leg ik het uit


Wat hebben we een prachtige nazomer dit jaar en de herfst lijkt nog ver weg met 25 graden, dus op paddenstoelen moeten we nog even wachten 

Beschamend moet ik bekennen dat ik de traditionele 'rood met witte stippen' paddenstoel niet geloofde en dat deze alleen in tekenfilms en boekjes voorkwam ๐Ÿ˜…. Totdat ik hem bij een buurvrouw zag, er stonden een aantal dennen in een hoekje en de buurvrouw gooide daar haar gemaaide gras. Ze bestaan echt zei ik tegen mezelf toen ik daar de bekende rood met witte stippen zag. Jaren later zag ik er tijdens een wandeling, ook weer door een dennenbos


Bij de nieuwe set CS1101 van Marianne Design zitten nog meer stansen waaronder gras, deze heb ik gebruikt bij deze herfst ATC


Ik maak altijd een set van 4 ATC's, waarbij ik er 3 ruil en de 4e bewaar in een Pocketletter hoes


Herken je een ATC? Dan hebben we geruild en hoop dat nog eens te doen!


Gebruikte materialen:
CS1101 ATC Stamp & Die set, LR0770 Mushroom XL, CR1603 Mushroom by Marleen, PK9185 Welcome Fall, CR1566 Numbers Journal 

Ruilen? Leuk! Stuur via Facebook of Instagram een privรฉbericht


Door mij gemaakte foto's in oktober 2017 ergens langs de Geul tussen Hausset en Valkenburg aan de Geul 



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten