woensdag 13 september 2023

Wat je in je hart bewaart

Een rouwkaart... we hebben ze allemaal nodig. Niet de leukste wel de mooiste kaarten om te maken


Ik hou van eenvoudige rouwkaarten, zo ook heb ik deze gemaakt, eenvoudig 


Ook hier heb ik het hart eerst een paar keer gestanst uit wit karton alvorens het dessinpapier erop te plakken net zoals bij de trouw en communiekaart


De tekst komt uit de 'Vanuit het hart' stempels en vond hem bij deze gelegenheid wel passen. Ik ben in het bezit van de stempelhulp (LR0029) van Marianne Design en de tekst labels die ik gebruik heb zijn wat lastiger om te stempelen in combinatie met de magneetjes, ik heb deze keer voor het stempelen gebruik gemaakt van de Stickysheets (LR0048) uit de september collectie. Ideaal! En ja, andersom kan ook, eerst stempelen en dan pas stansen... maar dat doe ik niet


Gebruikte materialen:
CR1543 Long backgrounds by Marleen, CR1614 Open Heart, CR1605 Tekst Labels, CS1124 Vanuit het hart, CS1041 Condoleance, PK9154 Eternity, LR0048 Stickysheets


De Hobbyzolder is ook te volgen via Facebook en Instagram 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten