woensdag 23 augustus 2023

Bloemen en vlinders

 Dat is lang geleden.....

Weet ik nog hoe het moet, een blog plaatsen?

Tuurlijk!! Zoiets verleer je niet.

Afgelopen periode ben ik druk geweest met andere dingen. Werken was daar 1 ding vanπŸ˜‰. Maar ook heb ik veel gelezen en soms had ik, geen inspiratie om iets te maken. Sommigen herkennen het vast. De kunst is om tijd vrij te maken voor mijn hobby


Dat heb ik gedaan voor het maken van deze kaart met bloemen en vlinders, want dat was de vraag




Ik ging aan de slag met de Slimline lay-out mal gecombineerd met de frisse kleuren van het Springtime paperbloc


In de grote gieter heb ik de madeliefjes gezet 


Een groter madelief(je) pronkt erbovenuit 


Op de bloem zit een grote vlinder, ook op de gieter zijn vlinders neergestreken. Het lieveheersbeestje komt ook kijken 


Gebruikte materialen:
LR0798 Slimline Lay-out, LR0792 Large watering can, LR0790 Daisies LR0747 Anja's butterfly, LR0745 Lady Bugs, LR0748 Daisy, PK9174 Springtime, PK9177 Fleurige Groetjes by Marleen 


Dat was weer mijn eerste post sinds lange tijd. Hoop dat jullie weer ervan genoten hebben! 

De Hobbyzolder is ook te volgen via Facebook en Instagram!

Ook heb ik een pagina aangemaakt met Marianne Design producten die ik ga verkopen. Er staat nu nog niks maar neem af en toe een kijkje en wie weet zit er iets tussen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten