donderdag 16 februari 2023

Vielen Dank 🍬🍭

Vandaag laat ik jullie deze zoete slimline kaart zien. Onze dochter wilde een kaart voor haar docent Duits. Ze stopt met het geven van Duitse les maar blijft wel werkzaam op school.
Tijdens de les heeft deze docent vaak een doos spekjes bij zich die ze dan uitdeelt. Dus heb ik de snoepzak van Marleen gevuld met spek. Ik wilde eerst deze snoepzak plakken op een met spekjes gevulde giftbag..... maar daar gingen volgens onze dochter te weinig spekjes in 😂😂 daarom heb ik hem op een slimline kaart geplakt 

De echte zak spekjes stond model voor de spekjes op deze kaart, maar heb er toch ook nog van die ruit spekjes op geplakt 


Met de letters van het Alfabet Journal heb ik 'Vielen Dank' erop gezet 


Aan het strikje heb ik nog een klein labeltje met Bedankt gedaan. Aan het strikje doe ik altijd een druppeltje lijm zodat het ook blijft zitten

Samen met een grotere zak gevuld met spekjes ging deze kaart mee naar school. De docent vond het erg leuk (en lekker)


Gebruikte materialen:
CR1584 Slimline 3 Circles, PS8122 Candy Cone by Marleen, CR1565 Candy by Marleen, CR1513 Alphabet Journal, CS1584 Mini Labels (nl), PK9175 Rainbow 

De Hobbyzolder is ook te volgen via Facebook en Instagram 

2 opmerkingen:

  1. Superleuk deze zak met spekjes ze zien er heerlijk uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief om dit aan haar lerares te geven.
    Super mooi gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen