zaterdag 26 augustus 2023

Veel beterschap 🌼

Vandaag een kaart om mijn moeder (van februari 86) op te vrolijken, ze heeft vorige week een herseninfarct gehad en ligt op dit moment nog in het ziekenhuis

Het bed van Marleen kon uit de verpakking en ik maakte er een mooi opgemaakt bed van, dat is echt wel een dingetje voor mijn moeder. Strak opgemaakt met lakens en dekens, een dekbed? die ondingen zoals ze ze zelf noemt hoeft mijn moeder niet


En net zoals met haar verjaardagskaart gebruikte ik deze keer ook Eline’s Mrs. Claus en zorgde ervoor dat ze lekker op bed kwam te liggen met in haar hand een kop koffie, op een mooi kussen met een kantje gemaakt met de Dotted strips

De koffer staat klaar, zodat ze zodra ze er klaar voor is naar huis kan


Inmiddels is bekend dat ze volgende week naar een revalidatiecentrum kan om aan te sterken.
Haar klein- en achterkleinkinderen zullen er vast en zeker voor gaan zorgen dat de kamer gezellig wordt versierd met tekeningen en kaarten zodat ze kan beginnen met herstellen 


Gebruikte materialen:
CR1551 Big Tag, 
COL1524 Bed by Marleen, CR1593 Beterschap cirkel by Marleen, CR1597 Basic Circles by Marleen, COL1517 Eline's Santa & Mrs. Claus, LR0799 Strips, LR0800 Dotted Strips, COL1523 Doctor's set by Marleen, PK9182 Pakjesavond by Marleen, PB7066 Eline's Whitewash

De Hobbyzolder heeft ook een eigen Facebook en Instagram pagina

2 opmerkingen:

  1. O jee, wat een akelige situatie, heel veel beterschap voor je moeder.
    Je hebt een heel mooie kaart voor haar gemaakt met mooie details. Je hebt de kaart duidelijk met heel veel liefde gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst heel veel beterschap voor je Moeder! Je hebt een prachtige kaart gemaakt met de dame onder de dekens, en verdere leuke details! Ook je kaart met de kan bloemen vind ik geweldig leuk! Sterkte met alles.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen