zaterdag 11 februari 2023

Hiep Hiep Hoera 86 jaar 🎂

Vandaag is mijn moeder jarig, ze mag 86 kaarsjes uitblazen. Ik maakte bovenstaande kaart voor haar


We hebben haar al een paar keer gezien en naar het originele idee van Ilona heb ik ook Mrs Claus omgetoverd naar een omaatje. Het commentaar van mijn moeder.... zo zie ik er toch niet uit? Nee klopt, ze heeft kort haar en loopt met een rollator 😂. De stok waar ze op leunt is van de paraplu van Marleen 


Boven haar prijken de cijfers 86. Hoewel ze de laatste jaren minder mobiel is en ze noodgedwongen met een rollator moet lopen woont en doet ze nog alles zelfstandig 


Afgelopen week kon je op mijn blog al lezen dat mijn moeder veel van bloemen houdt. Vandaag koos ik voor sneeuwklokjes die al op veel plaatsen bloeien. De groene kleur van het Jolly Christmas papierblok vond ik passend bij de sneeuwklokjes, de achterkant is van vellum 


Slingers en kadootjes mogen niet ontbreken bij een verjaardag. De Slinger is uit de hete luchtballon en het kadootje uit de Santa-set

Met de nieuwste stickers van Marleen op de envelop is het gelijk échte verjaardagspost


Gebruikte materialen:
LR0781 Layout 4 squares, COL1517 Eline's Santa & Mrs Claus, CR1490 Snowdrop by Marleen, COL1485 Numbers XL, COL1520 Umbrella by Marleen, COL1514 Hot Air Balloon by Marleen, PB7065 Jolly Christmas, CA3104 Snow Paper, CA3184 Stickers Opa & Oma by Marleen 


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 


4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je moeder!
    Je hebt een geweldig leuke kaart voor de jarige gemaakt. Om de sticker heb je vast wel een opmerking gekregen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de verjaardag van je Moeder Cecile, ze heeft al een mooie leeftijd. Je kaart voor haar is super met het omaatje, de leeftijd en de sneeuwklokjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je moeder.
    Prachtige kaart heb je voor haar gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart voor je moeder. Leuk met het oude dametje. Gefeliciteerd met je moeder haar verjaardag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen