woensdag 8 februari 2023

In een tuin vol bloemen hoor je de bijtjes zoemen 🌸🐝


Deze vrolijke kaart maakte ik voor mijn moeder. Ze is dol op bloemen en hoe klein ze ook woont, zowel in huis als in haar postzegeltuintje zie je bloemen

Ik heb de nieuwe Vaten vijver gebruikt uit de februari collectie van Marianne Design Γ©n de Lisdodde van Marleen. De lisdodde heb ik gebruikt als 'gewoon' hoog gras in verschillende kleuren groen en steenrood van het merk Papicolor. De kip verwijst naar de bijnaam die onze kinderen aan mijn moeder hebben gegeven, Oma kip...


Een tekststempel en een bijtje maken de kaart compleet 

Alleen..... bij het plaatsen van de foto's zag ik dat ik wat vergeten was..... het bijtje heeft een bloemetje zonder geel hart vast maar misschien erger.... het bijtje heeft geen vleugels πŸ˜… ik moest het vellum pakken want daar wilde ik de vleugels van maken maar ben wat anders gaan doen en ze vergeten. Ze kaart staat al lang en breed bij mijn moeder op de kast dus aanpassen lukte niet meer. Valt het erg op?


Gebruikte materialen: CR1618 Barrel Pond, CR1620 Cattails by Marleen, COL1505 Eline’s Bees, CR1615 Tall Grass, LR0605 Petra's Grass, LR0745 Lady Bugs, COL1429 Eline's Chicken family, CR1605 Tekst Labels, CS1128 Lentegroetjes, DF3456 Marjoleine's stripes

De Hobbyzolder is ook te volgen via Facebook en Instagram 








1 opmerking:

  1. Nee hoor, zijn vleugeltjes zitten vast achter zijn rug tijdens het fladderen hihi. Ik vind het een superleuke, fleurige kaart. Die krijgt vast een mooi plaatsje bij je moeder om extra lang van te genieten :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen