vrijdag 8 april 2022

Maak er een mooie dag van

Hallo volgers, 

Allereerst hartelijk dank voor jullie beterschapswensen! Het valt nog niet mee, Na een week van veel pijn toch de huisarts maar eens bezocht, gelukkig bleek op de röntgenfoto's dat er niks gebroken was. Met sterke pijnstillers en veel geduld zal ik nu verder moeten. Maar ach, er zijn ergere dingen zeg ik soms 

Maar nu, gisteren is de nieuwe challenge op het Marianne Design Challenge Blog gestart en deze keer was het Suzan die mocht kiezen. Ze koos een leuke sketch voor jullie uit. Jullie mogen de afmetingen overnemen maar is niet perse nodig als de sketch maar duidelijk zichtbaar is

Nu er overal tulpen in bloei staan en ik regelmatig een bosje tulpen in de vaas heb koos ik voor een plaatje met tulpen 


Ik heb een plaatje van Mattie gebruikt, eronder heb ik de biscuit doily gedaan

Een vlinder uit Anja's butterfly set 

En nog een lieve tekst erbij 

Dit is de sketch die Suzan graag wil zien. Doen jullie weer mee?


Gebruikte materialen:
MB0193 Mattie's mooiste,  LR0747 Anja's butterfly set, LR0715 Biscuit Doily, CS1058 Banners by Marleen CS1087 Lieve Teksten, PB7060 Eline’s Honeymoon 

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

3 opmerkingen:

  1. Wat vervelend dat je nog zo veel pijn hebt Cecile! Ik wens je veel beterschap! Je kaart is prachtig in die zachte tinten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart. Mooi plaatje heb je ook gebruikt zeg. Deze kende ik niet. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen