zondag 17 april 2022

Zoek het konijn

Hallo volgers,

Allereerst weer een update over mijn rug. Hij is zwaar gekneusd volgens de fysiotherapeut, dus rustig aan. Lopen gaat, fietsen gaat, alleen het zitten is soms nog een uitdaging om de juiste houding te vinden zonder al te veel pijn. Die is overigens nog steeds 24 uur per dag aanwezig. Het belemmerd me in de dingen die ik zo graag zou willen doen, maar heb geen andere keuze dan voorzichtig te zijn en rustig aan te doen, zeker nu mijn echtgenoot ook in de fysieke lappenmand ligt 😂

Maar nu: Ik wens jullie allemaal hele fijne paasdagen! We hebben heerlijk weer dus daar kan het niet aan liggen!

Voor onze buren maakte ik dit paaslabel. Een kleinigheidje omdat ze afgelopen week ons geholpen hebben als 'taxi' naar de huisarts. De flowerpot heb ik gestanst en geëmbosd, waarna ik net boven de emboslijn een snede heb gemaakt zodat ik het konijn, de bloemen en de wortels ín de pot kon stoppen

Op de achterkant van het label heb ik nog het hoofdje van het konijn geplakt, daar zitten tenslotte de eitjes. Ik heb er een zakje met chocolade eitjes bijgedaan 

Gebruikte materialen:
CR1551 Big Tag, COL1345 Flowerpot, COL1463 Eline’s Baby Bunny, LR0755 Daffodil, CR1355 Grass, LR0706 Vegtables, CR1539 Punch die Lucky, CR1498 Bunny by Marleen (ei in het gras), CS1043 Marleen's Hallo Lente & Pasen, PK9174 Springtime 

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

4 opmerkingen:

  1. Oef dat klinkt pijnlijk Cecile. Doe maar rustig aan. Fijn zulke hulpvaardige buren en je tag is zo mooi gemaakt. Dat konijn met zijn billetjes in de lucht hihi. Beterschap en sterkte.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet fijn dat je rug nog zoveel pijn doet, sterkte ermee.
    Je hebt een heel leuk label gemaakt, het laat me glimlachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap! Je tag is erg leuk.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat balen dat het nog steeds niet vooruit gaat! Veel beterschap voor jou en je echtgenoot! Je label voor de buren is super met het verstopte konijn! Fijne 2de Paasdag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen