zaterdag 26 maart 2022

Gouden Huwelijk

Hallo allemaal, 

Afgelopen donderdag is er een nieuwe challenge op het Marianne Design Challenge Blog gestart en deze keer was het mijn beurt om het thema te bedenken. Ik koos voor 'Huwelijksjubileum' kaarten. (Ik heb deze week de laatste 3 treden van de trap gemist wat me een pijnlijke onderrug heeft opgeleverd, ik had even geen fut om dit blog eerder te plaatsen)

Deze kaart maakte ik voor onze buren die donderdag hun 50 jarig huwelijk vierden

De Bouquet Wrapper met daarin een tak van de orchidee 

Bovenin het bouquet heb ik de pins gedaan met 50

Eraan nog een label met de felicitatie wensen


Gebruikte materialen:
CR1551 Big Tag, LR0742 Tiny's Bouquet Wrapper, LR0728 Orchid, LR0582 Pins numbers, CS1058 Banners by Marleen, CS0998 Huwelijk, PK9109 Kraft paper, PB7060 Eline’s Honeymoon 


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

6 opmerkingen:

  1. Oei Cecile dat zal inderdaad zeer doen, maar rustig aan doen!
    Je kaartje is prachtig!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtig boeket voor je buren gemaakt! Veel beterschap!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart voor het 50-jarig bruidspaar! Beterschap met je rug, pijnlijk. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kaart, erg stijlvol.
    Beterschap met je rug.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart.
    Oei...dat doet zeer. Spreek uit ervaring en ben al eens een paar treden naar beneden gedonderd.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige huwelijkslabel en leuke opdracht,
    groetjes van Aniet

    NB beterschap

    BeantwoordenVerwijderen