donderdag 24 februari 2022

De lente is in aantocht

Hallo allemaal, 

Een aantal héél drukke dagen gehad en daardoor weinig tijd om te hobby-en. Maar eerst: hartelijk dank voor de felicitaties voor mijn moeder, hier op het blog of op Facebook! Ze heeft een paar heerlijke dagen gehad met veel visite 

Vandaag is er een nieuwe challenge op het Marianne Design Challenge Blog gestart. Judith wil graag schudkaarten zien


Ik  moest ver zoeken in mijn materialen om iets te vinden wat kon 'schudden'. 

Toen vond ik deze gekleurde pailletjes. En heb ik de kleuren van de kaart daarop aangepast 

De natuur begint al uit te lopen en dat bracht me op het idee van de appelbloesem. En als je de wind en de regen weg denkt zie je dat de lente in aantocht is


Gebruikte materialen:
CR1551 Big Tag, LR0691 Wicker Wreath, LR0512 Petra's apple blossom, PK9109 Kraft paper, LR0032 Shaker Window small circle, CS1058 Banners by Marleen, MM1638 Art stamps Zomertijd, PK9174 Springtime 


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 


5 opmerkingen:

  1. Leuke lente schudkaart Cecile,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is al echt lente op jou leuke label! Tof idee om van de krans een schudkaart te maken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige schudkaart met de krans Cecile, heel mooi de appelbloesem erbij, super mooi kaartje!!!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super mooi geworden.
    Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke schudkaart Cecile.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen