zondag 27 februari 2022

Beterschap

Hallo volgers, 

Op deze zonovergoten 'Vastelaovend zóndig' een beterschapskaart 

Beer is met het mooie weer een rondje gaan wandelen en heeft onderweg wat madeliefjes uit het gras geplukt voor een beterschapsboeketje

Ik heb opnieuw de Big Tag gebruikt nu in combinatie met de Van Harte cirkel van Marleen 

Dat wordt een mooi boeketje met madeliefjes nu ze staan te stralen in de zon

De binnenzijde van de cirkel heb ik ook uitgesneden omdat ik het groen zo mooi vond. De rand met tekst heb ik met 3D-tape opgeplakt 

Gebruikte materialen:
CR1551 Big Tag, CR1560 Van Harte cirkel by Marleen, COL1502 Arctic Bear, COL1505 Eline’s Bees (kleine bloemetjes) CR1355 Grass,  CS1028 Mini Labels (NL) PK9177 Fleurige Groetjes by Marleen 

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

6 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat staat het beertje er lief op, zo mooi met de bloemetjes en de wenscirkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat weer een superleuke cratie. Zo lief die kleine bloemetjes.
    Ohjoa...vasteloaven viere veer neet. Geer waal?

    Groetjes oet Maasbacht, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nej, veer viere auch geine vastelaovend, tenminste.... neet boeteshoes 😉

      Verwijderen
  4. Super lieve creatie. Ik onthou dit even.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met het lieve beertje, en die bloemen. Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen