zondag 13 februari 2022

Van Harte

Hallo allemaal, 

Vandaag op deze zonnige zondag deze verjaardags Big Tag voor mijn jarige moeder 



De van harte cirkel heb ik aan de zijkant gebruikt waarin ik de 85 heb gezet, de leeftijd van mijn moeder

Aan de andere zijkant gebruikte ik de bloemen van Marleen 


Gebruikte materialen:
CR1551 Big Tag, CR1560 Van Harte cirkel by Marleen, COL1485 Numbers XL, COL1504 Flowers by Marleen, PK9177 Fleurige Groetjes by Marleen, PL4519 Enamel Dots Two mint

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt Cecile! En gefeliciteerd met je moeder.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je jarige Moeder, ze heeft al een mooie leeftijd! Je tag is prachtig met de bloemen en de cijfers!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke, vrolijke tag!
    Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder!
    Groetjes
    Zanoni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart. Ik ben gelijk nieuwe volger van je geworden. Een van je eerdere kaarten inspireerde me. Dank daarvoor. Ohja, die kaart heb ik nog niet geplaatst op mijn blog.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige label en nog gefeliciteerd met je moeder,
    de mijne van gisteren jarig (86 jaar),
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen