donderdag 4 november 2021

Have a Lovely Winter day!

Hallo volgers, 

Er zijn weer 2 weken verstreken.  En wat hebben we mooie Halloween kaarten gezien! Heel veel deelnemers die buiten hun comfortzone zijn gegaan, die niks met Halloween hadden maar toch meegedaan hebben aan de challenge. Jullie mogen trots zijn op jezelf.

Vandaag is de nieuwe challenge gestart op het Marianne Design Challenge Blog en Judith wil graag een winterkaart zien. Heerlijk die winters met metershoge sneeuw....

Voor deze challenge ging ik aan de slag met het knipvel van Eline, polar bear. Ook gebruikte ik de big tag

Is hij niet schattig 😍 zoals hij over de boomstam probeert te klauteren met z'n leuke muts op....

Met zo'n leuke ijsbeer geniet je nog meer van een "liefdevolle winter dag" 


Gebruikte materialen:
AK0088 Eline's Polar Bears, CR1551 Big Tag, CR1359 Basic passe partouts squares, CR1559 Art Texture Stars, CS1058 Banners by Marleen, CS1037 Hello Winter by Marleen, CA3104 Snow Paper, PB7062 Sparkling Snow 


Misschien hebben jullie me de afgelopen 2 weken gemist. Ik was even druk met andere dingen, waaronder opruimen.  Ik ben kritisch door mijn stansen en stempels aan het bladeren. Sommige heb ik zelfs nog nooit gebruikt.  Als ik alles zo'n beetje uitgezocht heb ga ik ze verkopen. Ik zal er dan een apart blog of in ieder geval een aparte pagina van maken. 

3 opmerkingen:

  1. Heel tof dit winterse label met het schattige plaatje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke labelkaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem zo leuk Cecile! Ik bewaar het idee!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen