maandag 8 november 2021

Halloween etalage

Hallo allemaal, 

Vandaag geen kaart op mijn blog. Ik zou jullie nog wat Halloween laten zien.

Ik versier graag mijn grote raam (ik noem het mijn etalage) in de seizoenen of feestdagen zo ook Halloween.  Het begon nog niet zo lang geleden met een spinnenweb met spinnen


Het grappige van deze spinnenwebben is dat ze je iedere keer anders kunt ophangen door het uitelkaar trekken. Dit jaar heb ik er paarse ledlampjes in gedaan, gewoon op batterij, dat gaf een spooky effect 


Ik hou van lichtjes,  en dus ben ik ook op zoek gegaan naar iets met licht en kwam per toeval op deze spookjes met verlichting uit, deze knipperen in verschillende kleuren


Dit jaar ben ik ook zelf aan de slag gegaan door een glazen fles en potjes te verven, in de glazen fles zit een kurk met verlichting, in het potje een theelichtje. De bedoeling was om zeker nog 2 potjes te verven maar ik had ze niet op tijd leeg dus dat is iets voor volgend jaar. Ik heb mijn beste tekenskills uit de kast moeten halen 😁 De boom en het huis heb ik zelf getekend (niet slecht he) en daarna aangevuld met stansjes van Marianne Design 

Ook heb ik geprobeerd 😅 om een eng hoofd te maken dit vond ik op Pinterest. Eerst een paar keer getest, mijn ET noemde ik hem (de achtergrond heb ik even geblurd omdat er teveel rommel op stond 😂)

En dan met textiel verharder en handdoeken aan de slag om het "beeld" te vormen. Toen het uiteindelijk droog was heb ik groene ledlampjes in geplakt

Waarna hij uiteindelijk op mijn vensterbank er zo ⬆️ uit zag. Hij buigt alleen wat ver voorover en heb nu een paar maanden de tijd om na te denken of ik probeer hem aan te passen of toch opnieuw beginnen


Inmiddels is de Halloween opgeruimd en maak ik mijn raam klaar voor sinterklaas die tenslotte a.s. zaterdag toch gewoon (als alles goed gaat) met zijn stoomboot aankomt in Nederland 

Ik hoop dat jullie dit blog ook leuk vonden om te lezen 😅




Geen opmerkingen:

Een reactie posten