donderdag 21 oktober 2021

Halloween 🎃

Hallo allemaal, 

Er zijn alweer 2 weken voorbij en dus is het tijd voor een nieuwe Challenge bij het Marianne Design Challenge Blog!
Deze keer was het de beurt aan Jolanda om een thema te kiezen, ze koos voor Halloween 🎃

Sinds een aantal jaar versier ik mijn raam voor Halloween, gewoon simpel met een spinnenweb met spinnen en foam vleermuizen maar daarover in een later blog meer

Langs de deuren voor Trick or Treat đŸ‘ģ  komt hier (nog) niemand.  Hier komen ze met Sint Maarten en 25 km verderop in mijn geboorte dorp met 3 koningen 


Het Trick or Treat bracht me op het idee van de kaart. Waar ik eerst met de zwarte achtergrond begon met daarop de pompoen. De snoepjes van Marleen zitten niet alleen in de pompoen maar er zijn er ook een paar naast gevallen 


Een spinnenweb 🕸 in de hoek is leeg... waar is de spin? De heksenhoed zweeft ernaast 

Ik heb deze keer gÊÊn designpapier gebruikt, ik vond het er niet mooi bij passen 


Gebruikte materialen:
CR1537 Slim Line Frames, CR1538 Slim Line Banners, COL1501 Eline’s Pumpkin, CR1565 Candy by Marleen, CR1422 Spiderweb, COL1473 Eline’s Halloween, CR1513 Alphabet Journal 

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

3 opmerkingen: