zaterdag 30 december 2023

Van Harte 📔📚

Vandaag is onze oudste dochter Melissa 24 jaar geworden. En daar hoort natuurlijk een verjaardagskaart bij. De mask stencil M is niet alleen geschikt voor Moederdag maar kan natuurlijk ook gebruikt worden voor namen die beginnen met een M zoals Melissa


Onze dochter is net als ik gek op lezen vandaar de hoeveelheid planken met leesboeken. Daarbij werkt ze als kok in een eetcafé. Bij Marleen zag ik het gebruik van een stukje leesboek op een kaart. Doodzonde vond ik dat, totdat ik van mijn zus een tas met boeken kreeg bestemd voor de minibieb in ons dorp. Daartussen zat een 'Reader's Digest' boek, beter bekend als Het Beste. Die zullen ze echt niet missen in de minibieb 😂

De koekenpan staat op de plank met de houten spatel er nog in. Op de grond staat een stapel bakjes met een lepel


Op de boekenplanken staan en liggen haar favoriete boeken 


Gebruikte materialen:
PS8143 Mask Stencil M letter, COL1529 Books by Marleen, COl1493 Eline’s Kitchen accessories, CR1605 Tekst Labels, CS1124 Vanuit Het Hart, PK9177 Fleurige Groetjes by Marleen, PL4522 Enamel Dots Duotoon Green

De Hobbyzolder heeft ook een eigen Facebook en Instagram pagina 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten