maandag 16 oktober 2023

La La langzame post 🐌 📮🌻

Mijn nichtje is vorige week jarig geweest en had op Facebook een bericht gedeeld met de ontvangen post. Maar daar zat geen kaart van ons bij, want die moest ik nog maken


Gelukkig heeft Marianne Design daar een oplossing voor: Langzame post

De herfst kleurt prachtig met al zijn kleuren en besloot deze kaart in de herfst tinten te maken. Nu heb ik me laten vertellen dat het seizoen voor de mais en zonnebloemen afgelopen is maar op mijn kaart kunnen ze nog net en ging de slak op weg naar de brievenbus 


Benieuwd hoelang de slak erover doet om bij de brievenbus te komen 🐌


Gebruikte materialen:
CR1623 Slimline Flowers, CR1519 Mailbox by Marleen, COL1526 Eline’s Snail Family, CR1633 Corn & Sunflowers by Marleen, CR1583 Slimline Grass Horizon Clouds, CR1605 Tekst Labels, CR1603 Mushroom by Marleen, EC0188 Eline’s Animals Tekstjes, PK9185 Welcome Fall by Marleen 


De Hobbyzolder is ook te volgen via Facebook en Instagram 





1 opmerking:

  1. Super leuke langzame post kaart!
    Echte post is altijd veel leuker om te krijgen dus zal vast wel niet zo erg zijn dat het iets later komt.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen