zaterdag 21 oktober 2023

Bloempje 🦨

Vandaag een kaart voor mijn zus op het blog 
Ze is in verband met ziekte verplicht thuis en op mijn vraag of ik iets voor haar kon doen kreeg ik te horen 'af en toe iets leuks sturen'

Ik stuurde haar foto's en grappige appjes maar van een leuke kaart wordt iedereen blij, toch?!



Toen ik het nieuwe hertje van Eline zag moest ik gelijk aan de Disney film Bambi denken. En ik appte een foto van het hertje samen met de emoticon van het stinkdier 🦨 naar onze oudste dochter. Ze wist gelijk over welke scène ik het had!

En omdat mijn zus ook wel eens 'scheelt me niks' zegt op dezelfde manier als het stinkdier het doet in de film besloot ik om die scène voor mijn zus als kaartvorm te maken


Het stinkdier op de achtergrond en stampertje ligt te schuddebuiken van het lachen omdat Bambi het stinkdier een bloempje noemde


Hij mag mij een bloempje noemen 
Als hij dat leuk vindt
Hihihi
Scheelt me niks


Het bijbehorende film stukje


Ik kwam bij het in elkaar zetten niet helemaal uit met de vouwrand, maar door gebruik te maken van de bomen die bij de nieuwe boxcard zitten zie je daar niks meer van




Onze dochter wilde meegenomen worden in het onstaan van deze kaart. The making of in 12 foto's ⬆️

Gebruikte materialen:
CR1637 Box Card small, COL1500 Eline’s Squirrel and Skunk, COL1535 Eline’s Deer family, COL1463 Eline’s Baby Bunny, CR1620 Cattails by Marleen, CR1615 Tall Grass, CR1583 Slimline Grass Horizon Clouds, COL1488 Eline’s Mole (bloemetjes), COL1505 Eline’s Bees (bloemetjes), PK9183 Sweet Flowers 


De Hobbyzolder is ook te volgen via Facebook en Instagram 












1 opmerking:

  1. Erg schattig is jouw kaart met deze scène en in deze vorm Ik maak de eekhoorn weleens maar het stinkdier is natuurlijk ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen