vrijdag 20 mei 2022

Ik stuur je veel liefde

Tijd voor een nieuwe Challenge op het Marianne Design Challenge Blog! Deze keer was het de beurt aan Aniet om iets te bedenken, ze koos voor een kaart met méér dan 1 vouw. Natuurlijk moeten er wel weer minimaal 3 producten van Marianne Design op te zien zijn

Ik gebruikte de CR1433 Card Box, die heeft wel aardig wat vouwen van zichzelf 😉

Op de blauwe achtergrond uit PK9174 Springtime plakte ik de libelles, met hun papieren vleugels van vellum

Tussen het gras staat de bijenkorf (uit PK9175 Rainbow gestanst), de bijtjes zoemen flink rond, het voorste bijtje heb ik op een reepje mica geplakt, zo 'vliegt' hij boven het gras uit

Ik heb verschillende grassen gebruikt, de CR1355 blijft een beetje mijn favoriet omdat deze verschillende hoogtes heeft

Voorop een stempel met de tekst 'Ik stuur je veel liefde' en nu hoor ik jullie denken, bijen en veel liefde. Het kan, bijen zijn heel lief

Doordat ik nu zelf meer met onze hond wandel, mijn man heeft een hernia, zie ik steeds meer verstenigde tuinen..... zo heeft de bij geen kans. We vinden hem leuk op papier, we zouden ze ook leuk moeten vinden in onze tuin. Ze doen goed werk. Woensdag heb ik een aantal bijen gezien, welke soort? Geen idee,  daar moet ik nog achter zien te komen. Ook was het een komen en gaan van vogels, zo gezellig 


Gebruikte materialen:
CR1433 Card Box, CR1583 Slimline Grass, CR1355 Grass, CR1582 Dragonflies, COL1505 Eline’s Bees, CR1539 Punch die Lucky, CS1058 Banners by Marleen, CS1087 Lieve Teksten, PK9175 Rainbow, PK9174 Springtime 

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 





4 opmerkingen:

  1. Ah, wat een mooie card in a box! Ik hoor ze hier helemaal zoemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave card in a box, zo schattig hoe de bijtjes tussen het gras en bloemen te voorschijn komen. In onze stad word er in de maand mei zo weinig mogelijk gras gemaaid, om de bijtjes hun werk te laten doen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaart. Het lijkt zo vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie Cecile, heel mooi
    een beetje late reactie maar ik was met vakantie
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen