zondag 29 mei 2022

Geboorte tag

Afgelopen week ben ik druk geweest met het maken en afmaken van diverse opdrachtkaarten. Door het mooie weer was ik ook vaak in de tuin te vinden, er moest nodig onkruid uit gedaan worden en nu mijn man door zijn hernia uitgeschakeld is, is dat mijn taak. Maar ook mijn rug vindt dat niet altijd leuk, dus rustig aan, stukje voor stukje

Dit geboortekaartje voor Laiza-Elisa mocht ik maken, het geboortebord was wit en roze met een vleugje goud. Dit heb ik ook toegepast op het kaartje 

Uit wit cardstock heb ik eerst de tag gestanst, daarna heb ik hem geëmbosd met de hartjes, dat geeft een heel leuk effect 

Het babytje van Eline blijft leuk, de cirkelstans 'geboren' van Marleen heb ik in de hoek geplakt

Om de kaart een persoonlijk tintje te geven de naam erop gezet


Gebruikte materialen:
CR1551 Big tag, DF3438 Trendy Hearts, CR1581 Geboren cirkel by Marleen, COL1479 Eline’s Babies, COL1507 Text Banners, CR1417 Punch die Letters, PB7064 Eline’s paperset Hoera een meisje

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 




3 opmerkingen:

  1. Heel erg lief, de naam erop maakt het echt af en persoonlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heel mooi kaartje,ik heb de mal hier ook nog liggen.
    Nog geen tijd gehad. Jou kaartje is prachtig!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen