zondag 12 december 2021

Fijne Feestdagen

Hallo allemaal, 

Dit kaartje had ik gisteren al klaar maar was het te donker voor foto's. Vandaag moest ik eerst Max kijken voor ik de rust had om het blog te schrijven 

Ik ben aan de slag gegaan met dit mooie knipvel en de cirkel van Marleen 
Het is een kleiner kaartje geworden. Gewoon omdat deze kaart niet meer nodig heeft

Lijkt me een heerlijk plekje om je terug te trekken met een goed boek


Gebruikte materialen:
VK9594 Christmas at Home, CR1561 Fijne Feestdagen cirkel by Marleen, PK9172 Frozen Winter, CA3154 Rhinestones Bronze 

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

1 opmerking:

  1. Wat super mooi gemaakt. En wat was het een spannende race. Had echt niet meer verwacht dat Max nog zou winnen. Benieuwd wat er nog uit alle protesten gaan komen.

    BeantwoordenVerwijderen