woensdag 8 december 2021

❤ Chocoladeletters

Hallo allemaal, 

Maandag op de valreep van Sinterklaas maakte ik dit label nog voor mijn zus


Ik had een chocoladeletter voor mijn zus gekocht, een kleinigheidje. 
Een tijd geleden toen ik het moeilijk had belde mijn zus me iedere dag met de vraag hoe het ging. Ook kon ik haar midden in de nacht appen of bellen mocht het nodig zijn. Inmiddels bellen we niet meer iedere dag maar wel zeker 1x in de week en dan echt 1,5 uur. 

Zie de maan schijnt door de bomen

Tja, als je dan een chocoladeletter koopt plak je een sticker uit het pakket van Marleen op de banner

Gebruikte materialen:
PK9109 Kraft papier, CR1551 Big Tag, LR0500 Moon, LR0738 Branch, LR0494 Horizon Amsterdam, CR1526 Sinterklaas set by Marleen, CS1058 Banners by Marleen, PK9173 paper set Sint & Piet by Marleen 

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten