donderdag 13 mei 2021

Jullie worden Opa & Oma

Hallo volgers,

Vandaag op deze Hemelvaartsdag een Opa & Oma kaart op mijn blog. Op het Marianne Design Challenge Blog is de nieuwe Challenge van start gegaan en deze keer was het de beurt aan Jolanda om een thema te bedenken. Ze koos voor een kaart met meer dan 1 vouw

Dit model kaart vond ik op Pinterest inclusief patroon

Dit bedje uit de mei collectie van Marianne Design is zo lief en schattig, ik moest het wel gebruiken daar ook dit kleinkind bij opa en oma komt slapen 

De schattige schildpadden kunnen vanalles betekenen. Het kindje bij papa of mama op de rug of zoals op deze kaart bij opa of oma

Ik heb de papier blokken van Eline’s babies gecombineerd omdat nog niet bekend is of het een jongen of een meisje wordt 


Gebruikte materialen:
COL1479 Eline’s Babies (beer), COL1480 Eline’s Turtles, COL1495 Eline’s Baby cot, CS1051 Handgeschreven Baby, CS1058 Banners, CS1085 New Born, PB7049 Eline’s Babies blue, PB7050 Eline’s babies Pink 

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 




3 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk deze kaart voor Opa en Oma. Tof die lege wieg, hopelijk duurt het niet meer zo lang voor er een baby in ligt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk model/kaart Cecile, ik had ook op Pinterest gesnuffeld voor inspiratie,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen