zaterdag 15 mei 2021

Hydrangea (Hortensia)

Hallo volgers, 

Vandaag heb ik gestoeid met de hortensia stans en distress inkt. Én... voor een eerste keer ben ik niet helemaal ontevreden 

Ik heb de hortensia uit fluweel karton gestanst en daarna geblend met de distress inkt. Beetje nat gespoten en daarna in vorm gebracht 

De krans heb uit uit kleur karton gestanst en geëmbosd en daarna bewerkt met distress inkt

Wat takjes en een label met tekst maken de kaart af


Wat vinden jullie van mijn eerste poging? Laat het me gerust weten in een reactie 


Gebruikte materialen:
LR0703 Anja's Hydrangea, LR0691 Wicker Wreath,  LR0693 Anja's Circle XS, CR1510 Long Tags,  CS1019 Droom (nl), PL4516 Floral Hearts, PK9174 Springtime 



De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart!
    Mooi met de hortensia bloemen, en dat voor de 1ste keer , niet slecht. Gaan we vast vaker zien:)
    Fijne dag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met een hele mooie krans. De bloemen zijn goed gelukt hoor, knap.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die mooi geworden. Die bloemen zijn zo goed gelukt.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen