woensdag 14 april 2021

Voorjaar in het roze

Hallo volgers, 

Vandaag laat ik een voorjaarskaart zien. Eline vraagt bij haar huiswerk om een voorjaarskaart met hoofdkleur roze. Nu denk ik bij voorjaar aan fris groen en geel maar dat mocht dus niet. Dan komen de koolmeesjes die voor het 4e jaar op rij het huisje in onze achtertuin hebben gevonden. Én het Turkse Tortel paar wat ervoor gekozen heeft om het nestje te bouwen bovenop het rolluik net onder de dakrand.....🙄 in me op. Nieuw leven dus

Ik besloot om het vogelhuisje te gebruiken samen met de wilgenkatjes
Er mocht gecombineerd worden met beige, ecru, off-white, wit en een accent kleur zoals goud, zilver of zwart

De krans helemaal in beige was niet wat ik zocht, dus besloot ik alle stukjes uit te snijden en hem daarna op de anjerwitte ondergrond te plakken 
Wat is roze met zwart en goud een prachtige combinatie hé?


Gebruikte materialen:
LR0691 Wicker Wreath, LR0515 Willow cats & birdhouse, COL1491 Eline’s Wedding accessories, PB7055 Sweet Dreams, CA3133 Pearls Off white


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 



2 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart met de krans, takjes en bloemetjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, de krans met de wilgenkatjes! En je kleuren combineren inderdaad prachtig met elkaar.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen