zaterdag 10 april 2021

Een wasbeer in de keuken! 🦝

Hallo volgers, 

HELP❗
Vandaag zat er een wasbeer in mijn keuken!! Waarschijnlijk afgekomen op de geur van mijn baksel

Kijk nou!! Wat is hij aan het doen?

Ah kijk! Dat maakt alles duidelijk! Hij is gewoon de pollepel aan het aflikken. Het deeg moet even geproefd worden

De afwas is gedaan! Hey wacht..... wat doet dat meel nog in de weegschaal?? Oh jee....

Dat is me some Party Animal die wasbeer 

Dit is de koffiecake wat ik gebakken heb

Nu eerst maar eens een stukje proeven! Fijn weekend nog!!


Gebruikte materialen:
CR1537 Slim line frames, COL1472 Eline’s Racoon, COL1493 Eline’s Kitchen accessories, CR1538 Slim line Banners, PK9175 Rainbow, EC0189 Eline’s Animals Texts 


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

7 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Cecile, nadat hij bij jouw in de keuken is geweest, is hij bij mij bier gaan drinken!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk kaartje! Die keukenaccessoires zijn echt tof. En het designpapier is prachtig.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Cecile,

    een hele leuke kaart is dit met de wasbeer. Hij heeft het gelukkig nog netjes gehouden. Ik moet nog een paar dagen wachten op de bakproducten.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje. Die nieuwe snijmallen zijn zo leuk. Je koffiecake ziet er ook heerlijk uit.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je gemaakt
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk en super lekker!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super leuk die wasbeer in combi met die keukenspulletjes. En je cake ziet er ook lekker uit. (of is die gemaakt door de wasbeer?)
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen