zaterdag 2 januari 2021

Best 9 of 2020

Hallo volgers,

Vandaag deel ik mijn best of 9 van 2020. Het was moeilijk om een keuze te maken tussen al die leuke kaarten. Hier een overzicht van mijn best 9 én waarom ik ze gekozen heb

Maart.... ineens was er corona.... voor de zorgmedewerkers van het zorgcentrum om de hoek maakte ik deze kaart


Thuiswerken was het advies.  Best lastig als je krantenbezorger bent, hoe lief is het dan als je een kaart bij een brievenbus geplakt ziet voor jou. Als dank maakte ik bovenstaande voorjaars kaart


Bij een andere brievenbus zag ik de woorden 'bezorger bedankt'. Was het voor mij, was het voor de postbode of de pakketbezorger? Geen idee. Ik stopte deze kaart in de brievenbus 


Eind mei... de nieuwe collectie van Marianne Design komt eraan. Na het afleveren van mijn pakket gelijk aan de slag gegaan met de zomerset voor de muisjes van Eline. Een échte zomerhit!


September,  traditioneel wordt er in deze maand door Douwe Egbert de burendag georganiseerd. Ook dit moest door corona anders. Hoewel we andere jaren ook geen burendag vierden wilde ik dit jaar toch iets doen voor onze buren


Challenge #255 bij Marianne Design, laatste dag van inzending ook. 'S morgens tijdens mijn bezorgronde door een miezerige regen met nog 6 brievenbussen te gaan 'plopt' ineens deze kaart in mijn hoofd op. 


Wow! Was het eerste dat me te binnen schoot bij het lezen van de vraag of ik het designteam wilde komen versterken.  Daar hoefde ik niet lang over na te denken 


Échte post is zóveel leuker. En zeker kerstkaarten 

We doen als gezin niet veel aan cadeautjes met kerst. Daar draait het tenslotte niet om. Maar wat was ik blij verrast dat onze dochter mij de Happy Hippo van Eline cadeau gaf. Gelijk voor haar 21e verjaardag een kaart ermee gemaakt!


Wat vinden jullie van mijn top 9? Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achterlaten 

Creative groeten Cecile 

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

3 opmerkingen:

  1. Een prachtige top 9! Leuk dat je erbij schrijft wat de aan leiding was! Maar eigenlijk zijn al jou kaarten toppers!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie top 9. Stuk voor stuk hele leuke kaarten. Echt iets om trots op te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten zijn het! Kijk uit naar wat je nog allemaal gaat maken.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen