zondag 18 oktober 2020

Kerstpost

Hallo volgers, 

Vandaag op mijn blog een kerstkaart 

Gemaakt met de kerstbal van byMarleen

Kijk Eens hoe vol de speciale brievenbus voor de kerstpost is? Zo vol dat de post zelfs op de grond ligt

Het stokstaartje vraagt zich serieus af of zijn verlanglijstje er nog wel bij past....

Mijn kerstwensen voor iedereen, gezondheid! (Af en toe een beetje geluk mag ook)

Wat staat er nog op míjn verlanglijstje?
- COL1370 Eline’s Polar bear
- COL1401 Eline’s Deer
- COL1426 Eline’s Cow
- COL1446 Eline’s Kangaroo & baby
- COL1447 Eline’s Zebra & donkey
- COL1450 Eline’s Happy Hippo

Met 2 kerstzegels moet hij toch zeker op tijd aankomen......

Wat heb ik gebruikt voor deze kaart:
PS8017 Christmas Bauble By Marleen, CR1355 Grass, CR1518 Envelope set by Marleen, CR1519 Mailbox by Marleen, LR0683 Pine Branch set, COL1459 Eline’s Christmas tree, COL1490 Eline’s Meercats, PK9172 Frozen Winter, CA3104 Snow Paper, CS1069 Kerstpost by Marleen 

Ik heb er voor gekozen om er een dubbele kaart van te maken door net onder de strik een rillijn te maken. Zo kan de ontvanger er voor kiezen om hem op te hangen of neer te zetten

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram





5 opmerkingen:

  1. Superleuke kerstbal!! Top!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Cecile,

    dat is een hele gave kerstbalkaart geworden. Zo leuk die overvolle nieuwe brievenbus en ik heb binnenkort ook die gave stokstaartjes in mijn bezit.

    Als het goed is moeten kerstkaarten ook goed aankomen met 1 kerstzegel (t/m 50 gram) ;). Hopelijk komt een deel van je verlanglijst in vervulling deze kerst.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een feestje deze Kerstbal! De stokstaartjes zijn zo leuk... Leuk idee met de dennentakken er boven langs

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, vooral die kerstzegeltjes. Goed bedacht.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen