woensdag 4 november 2020

Sweet Baby Girl

Hallo volgers,

Vandaag dit harmonica babykaartje op mijn blog. Deze heb ik al een tijdje geleden gemaakt, maar nog niet laten zien

Van de voorkant lijkt het net een dicht gebonden boekje met aan de zijkant het lint in een strikje 

Open zie je de harmonica vouwen met daarop vierkantjes geplakt 

Als je dit uittrekt is de tekst te lezen

De binnenkant heb ik vrij rustig gehouden met aan de ene kant de felicitatie 

En aan de andere kant een kaartje waar ik onze namen heb opgeschreven 

Helemaal open ziet hij er dan zo uit


Gebruikte materialen:
CR1503 Dreaming Bear by Marleen, LR0576 Baby text boy & girl, CR1502 Clothesline by Marleen,  COL1449 Alphabet XXL, COL1485 Numbers XL PB7055 Sweet Dreams, CS1051 Handgeschreven Baby 

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram

5 opmerkingen:

  1. Wouw Cecile, wat een super leuk model kaart, een heus baby feestje als je de kaart open doet! Ook de voorkant is enig...wat een mooi geheel!!!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Cecile,

    dat is een hele gave babykaart geworden. Heerlijk die roze kleurtjes en leuk modelletje. Die kleertjes van Marleen staan nog op mijn wensenlijstje.

    Groetjes Femke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave babykaart Cecile!! Zo mooi die binnenkant.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie babykaart en wat een leuke verrassing aan de binnenkant, top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen