donderdag 12 november 2020

Happy birthday

Hallo volgers, 

Vandaag is het dan zover. De nieuwe Challenge op het Marianne Design Challenge Blog  waarbij ik het thema mocht bedenken. Dat was niet zo moeilijk, MUZIEK! Ik wilde mijn naamdag eer aan doen, Heilige Cecilia is de patrones van de muziek en haar/mijn naamdag is 22 november 

Het thema bedenken was makkelijker dan de kaart 😅 er zaten zóveel ideeën in mijn hoofd die (bijna) vochten om voorrang 
Uiteindelijk besloot ik om een verjaardagskaart te maken (omdat ik bijna jarig ben)

Het Is mij niet helemaal duidelijk of het stokstaartje een kaart vast heeft of toch stiekem de tekst van happy birthday. Wat denken jullie?

De muziek 'schalt' boven op de kaart

Cadeautjes, ze horen toch een beetje bij een verjaardag 


Wat heb ik gebruikt voor deze kaart:
DDBD 470.713.731 Card Art Jarig, PB7056 Summer Picnic, PK9169 Men Only, COL1490 Eline’s Meercats, CR1518 Envelope set by Marleen, CR1367 Punch die Music, CR1506 Music, CR1488 Presents by Marleen, CA3140 Metallic paper Mint, CA3138 Metallic paper Copper


De Hobbyzolder heeft ook een eigen Facebook en Instagram pagina 

5 opmerkingen:

  1. Heel erg gaaf geworden Cecile.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem erg leuk Cecile! Cecile ben je 22 november jarig?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave muziekkaart Cecile, ik vond jouw thema een hele uitdaging haha maar dat maakt het juist leuk,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen