zaterdag 20 juni 2020

I Am In The Garden

Hallo volgers,

Vandaag deze tuinkaart op mijn Blog.

3 jaar geleden toen we verhuisd zijn naar onze huidige woning was onze achtertuin geheel betegeld met grondregels. Gelegd in een vierkant met in het midden klinkertjes.
Inmiddels hebben een aantal van deze tegels een nieuwe eigenaar gevonden en zijn we begonnen met het maken van borders.


Mijn voorkeur voor tuinplanten gaat uit naar bijen en vlinderlokkende planten. Natuurlijk heb ik ook een vogelhuisje ophangen, dat heeft voor het 3e jaar al als huisvesting gediend voor de koolmeesjes. 

Jullie raden het al waar ik met dit mooie weer te vinden ben, juist! In de tuin!


Gebruikte materialen:
IT513 In The Garden, PK9160 Romantic Dreams,  DF3452 Poppies, CR1510 Long Tags

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram. Ook heb ik een 'bord' op Pinterest



Geen opmerkingen:

Een reactie posten