woensdag 10 juni 2020

Een geslaagd kaartje

Hallo volgers, 

Vandaag een geslaagde kaart op mijn blog

Onze dochter is geslaagd voor haar eindexamen❗In aangepaste vorm krijgt ze nog een diploma uitreiking. Uiteraard maak ik voor haar nog iets als het zover is

Deze kaart maakte ik voor haar vriend die ook geslaagd is

Het model kaart heb ik van Sigrid

De kaart wordt "dicht gehouden" met een lintje met daarop de uil


Aan alle geslaagden van 2020 gefeliciteerd met het behalen van jullie diploma❗


Gebruikte materialen:
COL1475 Eline's owl, COL1449 Alfabet XXL, CR1486 Christmas lights, KJ1726 JIJ, CS1058 Banners, COL1482 Beer by Marleen, PK9169 Men Only, 

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram, ook heb ik een bord op Pinterest


 

2 opmerkingen:

  1. Heey Cecile,

    het is een prachtige geslaagd kaart geworden. Heel leuk modelletje en natuurlijk geweldige malletjes.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen