vrijdag 21 juni 2019

Verhuisd

Hallo allemaal ,

Vandaag een verhuiskaart op mijn blog



Bij mijn tocht op Pinterest kwam ik een spinner pop-up kaart tegen, met een mal van Karen Burniston. Maar om nu weer een mal aan mijn assortiment toe te voegen en dat eigenlijk alleen voor het spinner pop-up gedeelte 🤔 vond ik niet zo'n goed idee


Dus ging ik verder zoeken op internet en kwam ik dit ⬇️ filmpje tegen




Hierin wordt heel gemakkelijk uitgelegd hoe je dit kunt maken met papier, een potlood, score board en een meetlat




Het pop-up gedeelte komt tevoorschijn bij het open doen van de kaart




Helemaal open is het spinner gedeelte helemaal zichtbaar


Gebruikte materialen:
CR1437 Build a house, LR0522 Sign post, LR0523 key ring, CS0957 Proficiat (nl), PB7054 Crafty patterns, PK9152 Herbs & Leaves, PK9155 Weathered wood




De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram


Geen opmerkingen:

Een reactie posten