maandag 3 juni 2019

Vakantie groeten

Hallo allemaal,


Wat zijn de vakantie materialen van juni '19 toch geweldig!
Ik besloot gelijk er een vakantie kaartje van te maken




Het achtergrond papier van Panduro "Happy Camping-Hello Summer" heb ik ooit eens gekocht in 2014 voor dit "project" 
Het patroon is van Sandra's Scrapshop, echt de moeite waard om bij haar eens een kijkje te nemen!



De wereldbol heb ik uitgestanst uit inpakpapier ๐Ÿ˜‚ ook ooit eens gekocht voor een kaart 



Foto's zijn zรณ belangrijk om de momenten vast te houden



Daarom moet je op vakantie "genieten van elk moment" 
Het houten embellishment is een krijgertje



Gebruikte materialen:
LR0606 Globe, LR0603 Flags, LR0604 Filmstrip, IT577 Landscapes 2, IT564 Country Garden, IT586 Sand & Sea 2, LR0605 Photo camera, CS1022 Lente


Volg de Hobbyzolder ook op Facebook en Instagram




4 opmerkingen:

  1. Inderdaad een schitterende lijn! Ik kom er helemaal van in de vakantiestemming, terwijl ik nog weken moet wachten...
    Onwijs leuke creatie heb je gemaakt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. Leuke materialen heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje
    bedankt dat je mee gedaan heb aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog MD

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Altijd leuk natuurlijk om een reactie te krijgen. ☺
      Maar deze kaart doet niet mee met de challenge ๐Ÿ˜‰

      Verwijderen