zaterdag 1 juni 2019

Puzzelen

Hallo allemaal,


Het is een tijdje geleden dat ik een blog schreef, maar stilgezeten heb ik absoluut niet!

Ik mocht een aantal leuke opdrachtkaarten maken, en die kan ik gewoon nog niet laten zien ☺

Vandaag kan ik de puzzelkaart laten zien. Hier ben ik aan het begin van mei al mee begonnen, maar het lukte niet zoals ik dat wilde en dus moest ik wat anders bedenken


Ik maakte een schaduwbox, daarin moest de puzzel passen



Het is een easelkaart, deze blijft staan achter het envelopje met puzzelstukjes. Wat ik overigens dicht heb moeten houden met elastiekjes 😂



En dan begin maar met puzzelen 😉, ik moest even puzzelen bij welk adres de namen hoorden van de doneeractie. Nu mochten ze zelf puzzelen welke boodschap ik voor hen had



Dit is de afbeelding als de puzzel klaar is



En hij past dan precies in de op maat gemaakte schaduwbox 



We weten het allemaal wel, grote dromen beginnen klein 🍀


Gebruikte materialen:
EWK1269 Tres Jolie 2, DF3422 Embossingfolder puzzle, CR1342 Puzzle, CR1469 Doodle Square, CS1019 Droom, CS0993 Post voor jou, PK9160 Romantic Dreams 



De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram






5 opmerkingen: