maandag 25 februari 2019

Jij bent JARIG

Hallo volgers,

Vandaag een verjaardagskaartje op mijn blog

De nieuwe challenge van Marianne Design kwam met Valentijn online. Ik had net ervoor de "Er hangt liefde in de lucht" kaart gemaakt en wilde eigenlijk niet weer een liefdeskaart




En dan ga je brainstormen, wat wil ik dan wel? Ik bleef met hartjes uitkomen bij liefde, tot opeens vanharte beterschap en vanharte gefeliciteerd in mijn hoofd kwam




'S morgens vroeg heb ik altijd de beste ideeƫn en als ik onderweg ben en het nog rustig op straat is bedenk ik de meeste van mijn kaarten




Zo ook deze, zwart - wit met een vleugje roze en hartjes

Afgelopen zaterdag kwam mijn pre-order bestelling en daar zat de nieuwe stans van Karin Joan bij "Er is er een Jarig" ik besloot ter plekke om mijn kaart aan te passen en deze te gebruiken!





Gebruikte materialen:
Sizzix basic step up card 660023, DF3438 Trendy Hearts, CR1461 Nest die hearts, KJ1726 JIJ, CR1460 punch die sweet hearts, KJ1729 Er is er een jarig, PK9149 Do what you love

Met deze kaart wil ik meedoen met Challenge 219 van Marianne Design
Ook heb ik  DT achter mijn naam gezet om zo kans te maken om in het Design Team te komen

Dat zou echt de kers op mijn Droom van een Hobby zijn


Bij het typen van dit blog zie ik pas welk paperbloc ik heb gebruikt 
"Do what you love" dat is precies wat ik doe: kaarten maken


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram


Creatieve Groetjes
Cecile 

4 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart Cecile,zoveel mooie hartjes!.
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk model en mooi kaartje geworden.
    Gezellig dat je mee doet met de Hartjes challenge.
    Groetjes van Judith
    DT-Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart en een tof modelletje.
    De hartjes zijn duidelijk aanwezig!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriƫt
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supergave kaart is het geworden Cecile.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen