woensdag 13 februari 2019

Er hangt liefde in de lucht

Hallo volgers,

Kijk eens naar die schattige muisjes van Eline

Ze zijn verliefd dat zie je zo!



Ik heb gebruik gemaakt van de LR0568 lay-out mal, met het designpapier PK9149 Do what you love heb ik de vakjes opgevuld, het hart CR1351 Heart Basic Shape heb ik eerst uit PK9153 Sweet Romance gestanst en daarna met de lay-out mal. Dit heb ik verhoogd opgeplakt binnen de lay-out. De COL1437 Eline's mice heb ik als verliefd koppel gebruikt, aangekleed met COL1438 Eline's Outfits. De oogjes van het meisje zijn van LR0474 Kims Buddies




Ik wilde met deze kaart met de challenge #218 van Marianne Design meedoen,  maar toen zag ik dat de sluitingstermijn al gisteren was. Goed lezen is soms een kunst 😉

De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram

1 opmerking:

  1. O wat een superleuke kaart! Jammer dat hij niet meer mee kan doen met de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen