donderdag 3 januari 2019

JIJ bent jarig

Hallo volgers,

Vandaag een verjaardagstaartje ehm kaartje op mijn blog



Mijn zus doet heel graag borduren en toen ik haar vertelde over de mal CR1454 werd ze enthousiast, ze ging me zelfs uitleggen over de verschillende soorten/merken garen



Ik vroeg haar of ik een paar kleuren kon lenen voor het maken van een kerstkaart, ik kreeg van haar 5(!) doosjes met allemaal kleuren DMC borduurgaren
En de opmerking dat, als ik zover was ze me met het begin zou helpen 




Omdat ik niet wist hoe te beginnen, ik heb alleen in een ver verleden geborduurd, kreeg ik foto's doorgestuurd en via de telefoon uitleg










Ik ging ermee aan de slag, het duurde even voordat ik het onder de knie had, maar het lukte!



Zus belde weer met de vraag of het ging, nee, zei ik, ik heb het weggelegd want het lukt niet. Terwijl ik dit aan de telefoon tegen haar zei borduurde ik gewoon verder aan haar verjaardags taart (gelukkig hebben we geen beeld bellen, anders had ze gezien dat ik aan het lachen was

We spraken af, dat ik het mee zou nemen en dat ze me dan voordeed hoe het moest




Ik maakte de kaart verder af met de mallen van Craft Dates en een stempel van Karin Joan



Lieve zus Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag, en dank je wel voor alles wat je voor ons doet 💋


Gebruikte materialen

CR1454 Cross Stitch, COL1445 Craftdates, EC0167 Craftdates, KJ1726 JIJ


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten