dinsdag 1 januari 2019

2018 WAT EEN JAAR!!

Hallo volgers,

2018 Wat een jaar!!


Zoals velen, vroeg ik me af wat ik van 2018 verwachtte, wat ik wilde bereiken, zou oppakken of juist afscheid van zou nemen.......

Ik nam me voor om vaker door het jaar heen kerstkaarten te maken of ATC-tjes, dat is niet echt gelukt....

Begin januari ontdekte ik bij Marianne Design (Mijn favoriete merk 😍) de Challenge Blog en deed ik voor de  eerste keer mee. Gevraagd werd "Een echte Winterse kaart/creatie"


Ik maakte deze kaart over Jan de Postmuis, lees op Winter het hele blog verhaal over Jan


In april komt er een challenge met als thema "Een Feestelijke kaart"


Ik maakte deze creatie van de muizen die feest vierden. Op De lekkerste kaas tussen de gaten zijn ook de andere 2 kanten te zien van deze piramide kaart, én "We have a winner" met deze kaart heb ik de 2e prijs gewonnen en mocht ik 2 mallen van Marianne Design ontvangen 


Eind juni doe ik weer mee met een challenge met als thema "Maak een kaart voor een huwelijksjubileum" 
Kennissen vierden hun 50 jarig huwelijksjubileum of wel hun gouden huwelijk 
Daar hoorde voor mij ook een "gouden" kaart bij


Ik maakte deze "Gouden" Rietjeskaart en daarmee werd ik uitgekozen als gastdesigner voor de volgende challenge! Ik was zeer vereerd!

Ik mocht voor de volgende challenge een kaart maken ter inspiratie. Met thema "Kerst"

 

Dit werd míjn bijdrage als inspiratie 

Ook deed ik nog mee met de Challenge Drieluik en Sketch kaart 
En als laatste van 2018 Kleurenuitdaging waar ik de volgende kaart voor maakte 




Ik mocht ook een aantal opdrachtkaarten maken




Deze ATC kaartjes maakte ik in 2018



Mijn "projecten" zoals ik ze altijd noem



En dan maakte ik ook nog andere kaarten



Gedurende het jaar vroeg ik me af wat ik werkelijk wilde
Op één van de social media kanalen las ik de vraag "wat zou u ondernemen als geld geen rol speelde"
Een eigen hobbywinkel zei ik, maar daarna ook de nuchtere conclusie dat je met kaarten alleen geen winkel kunt beginnen 

Toch bleef het door mijn hoofd malen en toen ik deze spreuk las



Startte ik de doneeractie Droom van een Hobby, hiermee wil ik ontbrekende mallen kopen om nog meer leuke kaarten te maken.  Ik dank dan ook mijn donateurs hiervoor




Voor nu, wil ik iedereen een gelukkig, gezond en creatief 2019 wensen!


Dank voor het lezen van mijn blog

De Hobbyzolder is te volgen op Facebook en Instagram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten