zondag 18 februari 2024

Sterkte

Gaan jullie ook andere dingen doen als jullie even niet weten hoe een kaart vorm te geven? Dat had ik bij het maken van deze condoleancekaart,  zeker als het om familie gaat.....
Ik ga dan mallen opruimen, op volgorde zetten (?) en ondertussen ook nieuwe pakken die ik mogelijk kan gebruiken voor mijn kaart


Onder het opruimen en 'rommelen' ontstaat in gedachten dan een kaart die ik vervolgens vorm ga geven met papier. Zo onstond deze kaart met de background van Marleen en de Sprig


De paper seal met een stempel erop maakte mijn kaart compleet 


Gebruikte materialen:
CR1543 Long backgrounds by Marleen, LR0843 Sweet Heart Sprig, LR0829 Leafy Sprig, LR0845 Paper Seal, CS1041 Condoleance, PK9154 Eternity 

De Hobbyzolder is ook te volgen via Facebook en Instagram 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten