maandag 15 januari 2024

Een poot voor jou 🐶

Paco wordt om de zoveel tijd mooi geknipt en verzorgt. Om deze persoon te bedanken voor dit werk het afgelopen jaar mocht ik deze kaart maken


Deze keer maakte ik een diepte kaart met een achtergrondvel van Eline, waarna ik de kaart ben gaan opbouwen 


Sommige afbeeldingen op de achtergrond heb ik bedekt met stansjes zoals het plankje met plantje


Paco zit heerlijk op de bank, zijn kluif op de grond 


De diepte in de kaart heb ik gemaakt door het frame uit te stansen met de 3D vellen van Marianne Design 



En dit is Paco!


Gebruikte materialen:
AK0072 Eline’s Cat-Dog Backgrounds, LR0798 Slimline Lay-out, COL1464 Eline’s Puppy, COL1487 Eline’s Dog accessories, COL1529 Books by Marleen, CR1464 Marleen's Greenery, LR0206 Ivy, CR1605 Tekst Labels, COL1445 Craft Date, CS1023 Poeslief, LR0022 Die Cutting Foam Sheets, PB7056 Eline’s Summer Picnic


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten