zondag 3 december 2023

Proost op je verjaardag ๐Ÿบ

De Hobbyzolder heeft niet stil gezeten de afgelopen tijd. Echter, er gebeuren soms dingen die je even zo aangrijpen dat er niks uit je handen komt

Ik mocht een kaart maken voor een 90 jarige die nog graag op een terras zit met een glaasje bier

Ik gebruikte de Big Tag, toch wel een van mijn favoriete stansen om een kaart mee te maken. Daarop de 'Proost' cirkel van Marleen 


Jullie kennen vast wel de reclame van een biermerk waar een iemand een biertje wil bestellen, het heeft diverse namen die ook genoemd worden. Bij ons in het zuiden wordt vaak een pint gezegd, vooral dicht bij de Belgische grens. Maar ook pilsje, piepke (lang smal glas) of bรถlke (hoger rond glas) wordt er gezegd. Dan drinken we in het zuiden ook nog wel eens hauf um, half pils, half donker bier of een sjoes, dat is dan weer pils met een scheut donker bier. ๐Ÿ˜‚ snappen jullie het nog? Meestal drink ik wijn, maar als ik bier drink dan altijd een hauf um


Ik maakte gebruik van het redelijk nieuwe paperbloc Winter Hygge van Marianne Design, dat geeft eigenlijk de kou aan van dit jaargetijde maar kan ook prima voor een verjaardagskaart. Er zit een mooie schuimkraag op het bier


Ik vond een envelop die net iets groter is dan een standaard C6 envelop. Zo hoeft het lint aan de Big Tag niet helemaal opgevouwen te worden


Gebruikte materialen:
CR1551 Big Tag, CR1588 Proost cirkel by Marleen, CR1597 Basic Circles by Marleen, COL1482 Beer by Marleen, COL1485 Numbers XL, CS1058 Banners by Marleen, CS1056 Proost by Marleen, CA3104 Snow Paper 


De Hobbyzolder is ook te volgen op Facebook en Instagram 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten